Yengemin Götünü Ahırda Yola Getirdim


Yengemi ahırda götünden siktim. Azgın yengem Serap ve aramda geçen uzunca ilişki sonrasında artık kocası geldiği için bana vermek istemiyordu.Amcam çapkın bir adam ve sürekli sanki bizim memlekette iş yokmuş gibi batıda çalışmak ister.Yengem ve bende hayvanlara ve bahçeye bakarız.Babamın gözleri çok iyi görmez annem de zaten ağrılarından sürekli şikayetçi olduğundan hep beraber yaşadığımız geniş ailemizde yengem ile sürekli seks yapıyorduk.Anlatacağım yenge seks hikayeleri ahırda yengemi götten sikerek geçirdiğim anlardan ibaret.Yengem kocası geldiği için eskisi gibi sikişemediğimiz için amcamın gitmesini ikimiz de dört gözle bekliyorduk.Bir kere bahçede teşebbüs ettim ama yalvardı görürler başka zaman söz vereceğim dedi.Bende o zaman götten sikmek istiyorum seni dedim.Söz verdi arkadan ilişkiye girecektik.Bir akşam amcamı arkadaşları içmeye götürdü.Akşam erken saatlerde olduğu için zaten çok gecikecekti amcam.Yengem ahırda hayvanlara yem vermek için gidecekti.Bende sularını koymak için yengem ile ahıra girerken yanıma krem aldım.Yengeme hadi seni sikeyim sonra çalışalım dedim.Yine hayır olmaz görürler amcan aniden gelir deyince zorladım bu kez.Tamam o zaman arka tarafta yapalım dedi.Azan yengem beni çok özlemişti.
Hemen öpüşmeye başladık.Bir gözümüzde ahırın kapısında tabi.Görülme ihtimali olacak diye kapı tarafına bir hayvan bağlayıp yanında sevişmeye başladık.İşimizi hemen halletmemiz gerekiyordu.Yengeme eteğini sıyırıp domalmasını söyledim.Oda külotunu ve eteğini sıyırıp önümde domaldı.Ben cebimden çıkardığım kremi yengemin götüne sürmeye başladım.Hayır oradan şimdi olmaz dedi.Bende sus artık yeter dedim.Bağırırım aşkım canım acırsa dedi.Acımayacağını söz verdim ve götüne yedirdiğim kremi birazda kendi sikime sürmeye başladım.Yengem çok heyecanlanmıştı hadi hemen bitir işini dedi.Bende özenle canı acımasın diye önce sikimin kafasını sokmaya başladım.Ardından yavaşça göt deliğinden içeri girmeye başladığımda yengem tülbentini ağzına almış ısırıyordu.Yengeme canın acıyor mu diye sorduğumda yok çok zevkli bende ıslanıyorum devam et dedi.Ama çabuk olmalıydım.Ama yengemin güzel yuvarlak götüne nasıl doyacaktım. Siktikçe devam edesim var.Çokta özlemiştik birbirimizi.Yengem de çok zevk aldı arkadan verince.Ama sesler duymaya başladık.Amcam gitmemiş evin avlusunda oturuyordu.Anneme karısını sordu.Oda ahırda olduğunu söyledi.Hemen yengemin götüne boşaldım ve acele ile yengem götünde ki spermelerim ile külotunu giymek zorunda kaldı.Türbanını düzeltti ve hayvanın altında oturdu.Bende hemen su kabı alarak doldurmak için amcam ile karşılaştığım ahır kapısında ayrıldım oradan.Normalde gece süt vermeyen ineği neden sağıyor sun diye sorduğu yengem yüzünü göstermemek için kafasını öne eğerek dolu zannettim sen çık ahırdan üzerin kokacak demiş ve göndermiş.Ahıra tekrar gittiğimde götünün vıcık vıcık olduğunu söyledi ve etimi sıktı.Neredeyse yengemi götten sikerken yakalanacaktık.

8 yorum

MERHABA BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

benim alet 19cm varmi karisina bir hediye edecek pasif ciftde olur konya ankara çiftler doyumsuz bayanlar tanisalim sirdasim 5443795283 got sikmesini cok seviyorum

Istanbul umraniye murat ben sex fantazi macera kacamak heyacan ve daha fazlasi icin arayin veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum gaylar aramasın

Mrb ben istanbuldan dan yaş 36 bekar yeşil gözlü bir erkeğim kendine güvenen heyecan arayan evli dul farketmez bütün bayanların aramasını bekliyorum 0532 292 1605 tkrar 0532 292 1605 line ve instagram adresim sevkan1903 ekleyin

BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum evlı cıftler arayın

4:26
slm batuhan ben istanbuldan numaram 05318801471ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuz sana ara

Selam bayanlar kenan ben 0532 174 71 87


EmoticonEmoticon