Kocam Kuzenim Selda'nın Irzına Geçti


Evlilik hayatımız boyunca istekleri hiç bitmedi.Artık bende oda seks hayatımızdan sıkılır olmuştuk.Ama bunun da bir çözümü varmış.İnternet ve bu sürekli takip ettiğimiz seks hikayeleri sitesinde evli çiftlerin başkalarını yatak odalarına davet ederek ilişki yaşadıklarını öğrendik.Bu durum ikimizi de mutlu etti.Ama ben kararsızdım.Ya kocam başka bir kadına aşık olur ise düşünürken en güvenilir ve bu ilişkiyi kabul edecek biri olmalıydı.Buda aileden biri olması işime gelirdi zaten.Hemen teyzemin kızı aklıma geldi.Ondan bahsedeyim size.Kuzenim 31 yaşında dul bir kadın ve sürekli sevgili değiştirir.Sorduğumda abla neden ayrıldın diye sürekli yok iyi yapamıyordu yok zevk alamadım diyerek sadece hayatını seks üzerine kurmaya çalışıyordu.Kocamla paylaştım bunu hemen.Kuzenim Selda bu işe en uygun kadındı.Hemen aradık.Dışarıda bir şeyler içmek istediğimi söyledim.Kendisine durumu anlattım utanmadan hemde çünkü bu konularda o rahat olduğu için bende rahat davranıyordum.İlk başlarda nasıl olur olur mu bilmem ki filan dese de beni kırmadı ve kocan iyi siker mi? sorusu ile bizi güldürdü.
Akşam hazırlık yaptık.Bir sürü şeyler aldık.Kendisine inceden bir de hediye hazırladık.Yatak odamızı süsledik mumlar yaktık ve akşam olmasını bekledik ve Selda kapıyı çaldı.Mutluluk ile içeri aldık ama kocam çok heyecanlanıyordu.Selda heyecanını fark etti.Korkma zaten önceden tanışıyoruz dedi.Hoş geldin merasimi bittikten sonra neden böyle bir karar aldınız ben neden seçildim dedi.Kuzenimin sorularına cevaplar verdik.Oda inandı ve işe koyulmak için sabırsızlanıyordum.Ben girmeyecektim seks anlarına.Onlar yatak odasına gittiler.Kuzenim Selda orospu gibi kocamın elinden tutarak odaya götürdü.Bende onları izleyecektim tabi.Çok ısrar ettiler ama ben istemedim.Onların seks yaptığını izleyerek daha çok zevk alacağımı biliyordum.Kocam soyundu ve yatağa girdi.Bende yatak odamızda ki koltuğa oturup kuruldum.Selda da soyunduktan sonra yanına girdi.Sevişmeye başladılar.Sıcak öpüşme yaşıyorlardı.Bende izlemeye koyuldum tabi.Selda aşağı doğru indi.Bu beni çok mutlu etti.Çünkü ben ağzıma alamıyordum.Kocam da en çok sevdiği seks oral olduğu için onu doyurmasını rica ettim kuzenime.Sen merak etme tatlım ben şimdi yalayıp yutacağım dedi.Kocamın kocaman yarrağını eline alarak temiz olup olmadığını kontrol ediyordu.Bende öğrenmeye çalışıyordum açıkçası nasıl alacak diye.Önce dili ile sikinin kafasına dokunuşlar yaptı sonra saçlarını arkadan topladı ve yalamaya başladı.Yaladıkça kocam nasıl ağzına aldığını izliyor ve zevkten havalara uçuyordu.Bende azmaya başlamıştım.Hemen pijamanın altından amımı okşamaya başladım.Derken kuzenim Selda kocamın sikine uzun süre sakso çektikten sonra kocam böyle boşalabilir miyim dedi.Selda kızdı beni kim sikecek hayır kusura bakma dedi.Kalçasını kocamın yüzüne yasladı ve kendini yalatırken sikini çekiyordu kendine doğru.Kocam kuzenimi yalarken Selda deli oluyordu.Azgınlığı yüzüne yansımış ve sikilmek için can atıyordu.Selda hemen kocamın sikine oturdu ve uzun saçlarını götüne atarak git geller yapmaya başladı.Göğüslerini kendisi yalayarak kocama hiç yaşamadığı özel zevkler sağlamaya başladı.Kocam beni gözü görmeden Seldayı delice sikmeye başladı.Selda o gece kocamı beş kere boşalttı ve uzun seks dolu bir gece yaşadık.Bende kendimi okşayarak orgazm oluyordum.Bitince beraber duş aldılar.Çıkınca da uyuduk.Ama kocamın seks çılgınlığını izlemek kuzenim Selda’nın da öyle sikilmesi sorunsuz geçen seks gecesi beni de rahatlattı.Bakalım diğer sefere bende aralarına girmek istedim.

4 yorum

benim alet 19cm varmi karisina bir hediye edecek pasif ciftde olur konya ankara çiftler doyumsuz bayanlar tanisalim sirdasim 5443795283 got sikmesini cok seviyorum

Mrb ben istanbuldan dan yaş 36 bekar yeşil gözlü bir erkeğim kendine güvenen heyecan arayan evli dul farketmez bütün bayanların aramasını bekliyorum 0532 292 1605 tkrar 0532 292 1605 line ve instagram adresim sevkan1903 ekleyin

4:26
slm batuhan ben istanbuldan numaram 05318801471ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuz sana ara

Selam bayanlar kenan ben 0532 174 71 87


EmoticonEmoticon