Ablama Şantajla Sakso Çektirttim


Merhaba hikaye okurları.Ben Ali 23 yaşındayım.Bende sizler gibi bu kaliteli gerçek hikayelerin anlatıldığı bu sitesiyi takip ederim. Başımdan geçen bir olayı da sizlerle ben paylaşmak istedim.Artık konunun ablam ile kardeşinin yani benim aramda geçtiğini anlarsınız.Biz dört kişilik bir aileyiz.Ablam ben annem ve babam beraber yaşıyoruz.Ama ablam üniversiteyi kazanınca başka memlekete gitmek zorunda kaldı.Önceleri onu göndermek zor oluyordu ama artık ailecek alıştık gidiş gelişlerine.Yine ablam okul tatil olunca evine gelmişti.Herkes sevinçli mutlu tabi.Elinde telefonu düşmeyen ablam bir işler karıştırıyordu.Bir gün babam işe annem gezmeye bende arkadaşlarım ile buluşacağımı söyleyerek evden ayrılacaktık.Ama ben telefonunu ve yaptıklarını öğrenmek için dolaba saklandım.Herkes evden gittikten sonra ablam erkek arkadaşını arayarak uzunca konuştular.Anlaşılan dinlediğim seslerden erkek arkadaşı kendisini telefonda boşaltmasını istiyordu.Ablam da salak saçmalama birileri gelir rezil olurum diyordu.Israr eden enişte adayı sonunda ablamın kendi yatak odasında soyunarak vücuduna bakması ile bitecekti.Bende gizlice kapının kenarından izliyordum.Ablam soyunurken heyecanlandım.Külotlu kaldı sevgilisi görüntülü arıyordu.Ablama domalmasını söyledi.Ablam götünün yanaklarını elleri ile açarak erkek arkadaşına amını gösteriyor adam da telefonda otuz bir çekme sesleri ile iniliyordu.Bokunu çıkaran sevgilisi külotunu indirmesini istedi.Ben bakamayacaktım artık.Ama çok ta merak ediyordum ablamın amının ve göt deliğini.Ablam yok dedi ama kazanan yine erkek arkadaşı olunca domalır bir pozisyonda bacaklarına indirdiği külotun içinden amını götünü sergilemeye başladı.
Zevkten dört köşe olmuştu sevgilisi.Boşalma seslerini de duyuyordum.Aşkım geliyorum dedikçe ablam götünü kıvırmaya başladı.Sonunda erkek arkadaşı boşalmıştı.Ablam normal haline geldi.Erkek arkadaşına pislik beni de azdırdım ıslandım biraz duş almam gerekiyor dedi ve telefonu kapattıktan sonra çıplak bir halde banyoya gitti.Kapısını kapatmamıştı.Bende yine izliyordum.Banyoda küvet kullanıyoruz.Ablam duş jelini vücuduna ve suyuna sıkarak küveti köpürttü.Ardından bir bacağını duvara atarak amını yukarı doğru kaldırmıştı.Çok güzel amı vardı ablamın ve ben ikinci kez canlı bir am görüyordum.Oda ablamın amı olmuştu şans işte.Ablam amını okşamaya başladı.Gözleri kapalı bir şekilde.Ahhh diyerek iniliyor bir taraftan ara sıra banyo kapısına bakıyordu.Aslında ablam evde yanlız banyo yapmaktan korkar ne kadar azmış ise kapıyı açık bırakarak mastürbasyon yapmak istiyordu.Erkek arkadaşı azdırmıştı kızı oda haklıydı.Artık bende azıyordum.Ablam banyoda amını okşarken bende kapının kenarında izleyerek otuz bir çekmeye başladım.Derken bir anda ablam beni fark etti.Kim var orada dedi.Ben ilk başlarda ses etmedim.Kalktı kapıya yaklaşınca abla korkma benim dedim.Salak dedi elini amına kapatarak banyoya girdi hemen küvete koştu.Bende içeri girdim.Çık dışarı dedi.Bende çıkmam sen ne yapıyorsun dedim.Salak banyo yapıyorum çık dışarı döverim seni dedi.Bende döv ama erkek arkadaşın ile ne yaptığını izledim.Telefonuma çektim dedim.Ne yaptım ki salak çık dedim dışarı dedi.Bir taraftan kalkan sikime de bakmadan geçemiyordu kız.Bende olmaz bende boşalmak istiyorum seni babama söylerim yoksa dedim.Olmaz filan dedi yarım saat ikna ettim.Sadece ağzına alarak boşaltmaya ikna oldu.Ablam küvetin içerisinde suyu berraklaştıkça benim sikimi yalıyor bende o sırada vücudunu izliyorum tabi.Bir güzel yaladı sikimi.Oda etkilenmeye başladı.Ben artık öyle yaladı ki hemen boşalmam için gerçekten de boşalacaktım.Sikimin kafasının altına dili ile bir şeyler yaptı ve uzun sürmeden bende banyoda yere boşaldım.Hiç bir şey demeden çıktım.Ama ablam banyoda hemen çıkmadı.Delikten baktığımda yine kendini okşuyordu.Azdırdık kızı erkek arkadaşı ile amını nasıl avuçluyordu ilk yapmasından bile fena okşayarak banyoda orgazm oldu.Öyle olay kapandı.Bana sil hemen onları dedi.Bende telefonumu verdim sildiğimi söyledim.Aslında çekmemiştim bile telefona.

This Is The Newest Post

3 yorum

MERHABA BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

GÜVENİLİR VE DOĞRU KİŞİ...

Mrb ben istanbuldan dan yaş 36 bekar yeşil gözlü bir erkeğim kendine güvenen heyecan arayan evli dul farketmez bütün bayanların aramasını bekliyorum 0532 292 1605 tkrar 0532 292 1605 line ve instagram adresim sevkan1903 ekleyin

4:26
slm batuhan ben istanbuldan numaram 05318801471ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuz sana ara


EmoticonEmoticon