Abim Uyuken Yengemi Düzdüm


Merhaba arkadaşlar.Bende sizin gibi seks hikayeleri okuyan seven biriyim.Hiç düşünmediğim bir anda başıma gelen bir olayımı sizlere anlatmak istiyorum.Kadının zaten sonradan başkaları ile aldattığını duyan abim boşandı ve kurtulduk.Azgın yerinde duramayan yenge seks hikayeleri ile yengemle aramda geçen sikişmemizi anlatacağım sizlere.Annem hastalanınca babam onu il dışına özel bir doktora götürdü.Bende evde yalnız kalmamam için abim zorla kendilerine götürdü.Yengem ile aramız iyidir.Olması gerektiği gibi yani.Artık nasıl değişti bende anlamadım ama yengem yapacağını yaptı.Abim beni çok sever.Ona o kadar evde kalayım ben abi ne olacak desem de dinlemedi beni düşündüğünden işte.Bir sabah yengem beni yatağımda başımı okşayarak uyandırdı.Bende normal kardeşi gibi sevdiği içindir diyerek hatta mutlu bile olmuştum.Ama tabi yengemin amacı meğerse farklıymış.Kadınla kahvaltı yaptık.Bana evde kalıp kalmayacağımı sordu.Bende hafta sonu olduğu için işte yok kalırım dedim.Bir yerde çalışıyorum ve çalıştığım yer hafta sonları kapalı.Ayrıntıya girmek istemiyorum.Neyse yengem bana pasta yapacağını söyledi.Bende inanın mutlu oldum.Pis boğaz bir yapım var.Evde yengem mutfakta işlerini yaparken salonda televizyon izlerken uyuya kalmıştım.Bir anda gözümü açtığımda yengem dudaklarımda geziyordu.Kalktım aniden.Yenge ne yapıyorsun sen dedim.Sus ses çıkarma biliyorum sende beni istiyorsun dedi.Yine yatırdı beni ve üzerime çıktı.Yengemin dudakları öyle sömürüyordu ki beni dudaklarımı çekemiyor nefes alamıyordum.Elimi bir kere de kalçalarına attı.Zaten orada bende iş bitmişti.Bekar adamım ve azıyorum doğal olarak.Kendime sahip çıkamadım.Yengemin öpüşmelerine karşılık vermeye başladım.Yengem evet işte böyle seninle olmak istiyorum diyordu.Bende bu kez kadını altıma aldım.Dudaklarından başlayarak aşağı amına doğru inmeye başladım.Mükemmel bir am yapısı vardı.Sanki hiç el değmemiş gibi duruyordu.Yaladım alttan.Yalarken yengem bir o tarafa bir bu tarafa kıvranmaya başladı.İyice azdırıyordu beni tavırları ile.Yengem ile aynı yaştayız bu arada.Azan yengem beni soymaya başladı.Hadi sikini ağzıma ver ağzımı sikmeni istiyorum dedi.Bende üzerine oturdum ve yatan yengemin kafasına doğru yaklaşarak ağzına vermeye başladım.Aslında bu ağza verme değil de ağzını sikme gibi bir şey oldu.Yengem kalın dudakları ile yalarken ağzımı ne güzel sikiyorsun devam et diyordu.Ama ben yaladığım ama belki de götüne girmek istiyordum.Boşalacağımı söyledim ve kadın spermlerimi ağzına boşaltarak tuvalete gidip temizledi.Yine geldi.Bu kez tamamen çıplaktı.Arkasını döndererek götüne baktım.Taş gibi sımsıkı kalçaları vardı yengemin.Arasını yalamak için önümde domalttım ve arkasına geçerek götünün arasına dil darbeleri atarak amından çıkan beyaz sıvıyı dlimle götüne yaymaya başladım.
Yengem hadi sok artık istiyorum dayanamıyorum dedi.Ben bir kez boşaldım ama o götü görseniz kaç kere kalkacağını düşünemezsiniz bile.Yengemin amına sürdüğüm aletimi kalın dudakçıklı amcığına geçirmeye başladım.Girip çıkarken yengem götüme şaplak at ne olur diyordu.Yengem sert sikilmekten hoşlandığını fark ettim.Olan olmuştu ve bende yengeme seni daha nasıl sikeceğim götünün üzerine oturamayacaksın dedim.Ahhhhhh lütfen böyle şeyler söyle sik beni erkeği götümü amımı dağıt demeye başladı.Ya bu nasıl azgınlıktır.Bir türlü doymuyor kadın.Artık terden ölecektim.Gözümün içine bile ter kaçtı düşünün.Ama yengem bir türlü doymadı.Amı kurur gibi oldu ama sikimi eline tükürüğü ıslatıp tekrar sokmaya başladı.Bir süre ama uzun bir süre yengem amını bana bu şekilde verdi.Artık takat kalmamıştı bende.Koltuğa oturtup kucağıma gelmek istedi.Bende artık boşalamıyorum.Zaten önceki gece evde tek kaldığım zaman sabaha kadar orgazm olmuştum.Buda olunca sikici gibi hissettim kendimi.Sonunda yengemin uğraşları yüzünden korunduğunu söyleyen yengemin amına boşaldım.O gün öyle geçti.Ben hemen banyoya girdim.Oda yemeği önceden yaptığı için abim gelene kadar bir iki saat uyudu.Bu kez gece yatağıma geldi.Zorla kendini siktirdi.Abimin uykusu ağırmış.ama ben nasıl korkuyorum yapma yenge lütfen yarın söz sikerim seni diyorum ama nafile.Abimde alkollü geldi zaten kafa bir milyon sızmış hemen adam.O gece bir kezde abim evde iken yengemi siktim.

5 yorum

Istanbul umraniye murat ben sex fantazi kacamak heyacan ve daha fazlasi icin arayin veya mesaj atin bayanlar bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

Mrb ben istanbuldan dan yaş 36 bekar yeşil gözlü bir erkeğim kendine güvenen heyecan arayan evli dul farketmez bütün bayanların aramasını bekliyorum 0532 292 1605 tkrar 0532 292 1605 line ve instagram adresim sevkan1903 ekleyin

istanbuldan Görüşmek sevişmek isteyen bayanlar arayabilir 0553 062 51 31

4:26
slm batuhan ben istanbuldan numaram 05318801471ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuz sana ara

Selam bayanlar kenan ben 0532 174 71 87


EmoticonEmoticon