Kardeş Demedim Götünü Patlattım


Sizlere bizzat basimdan gecen bi olayi anlatayim. mahallede kucuklukten beri arkadasim olan birisi vardi. onunla maclara falan giderdik .

bi gun yine beraber bilardo oynamaya gidecektik ben konutlerine gittim cagirmaya bizden 1 yas kucuk kardesi acti kapiyi arkadasimi sordum biyere kadar gitti gelcek gel bekle dedi tamam deyip konute girdim konutde tek basimizaydik. bir sure oturdum kardesi kahvalti yapiyodu.kahvaltisini yaptiktan nihayetra o da iceriye geldi kenardaki koltuga oturdu ve tv izlemeye basladik. uzerinde gecelik vardi. gecelik öyle acik bisey de degildi normal bi altli ustlu gecelikti ama onun geceligi yatakta giydigini dusununce orada görmem gerektigini dusundum. gözlerim göguslerinde ve kalcalarindaydi. cok fazla belli olmasa bile elimi geceliginin icine soktugumu dusununce zevke gelmistim.öyle bir bakmisimki baktigimi o da ayrim – nuans – baskalik etmisti bu yuzden biraz korktum biraz heyecanlandim. bi bardak su istedim suyu getirdi ve yanima oturdu suyumu icerken telefon caldi fasilayan abisiydi isinin ciktigini konute aksama kadar gelemeyecegini söylemis bosuna beklemesin beni git konutlerine haber ver gelemicem ben diye bana haber göndermis.

bunu bana söyledi bende kalktim gidiyodum ki otursana neden gidiyosun biz arkadas degilmiyiz dedi ben kalmayi cok istesemde hayir gideyim ben annen gelir simdi dedim o da annem carsiya cikti ögleden önce gelmez dedi bende tamam 5 dk daha oturuym o zaman dedim ve oturdum. o da geldi yine yanima oturdu. onunla olmayi cok istiyodum. yaklassam acaba diye dusunurken aklima geldi sacini cektim o da ne var len dedi tokat atmaya kalkisti ne cekiyon dayagi yersin bak dedi benimde istedigim buydu yavas yavas birbirimize yaklasiyoduk bi daha cektim bu sefer yine tokat atmaya kalkisti kactim iyice ustume geldi geriye dogru yattim o da vurmak icin uzerime dogru gelince belinden sarildim ve ustume cektim. ikimizde bi an duraksadik nihayet ben dudaklarina bi öpucuk kondurdum nihayetra o da buna devam etti bu cok uzun surmedi 2 dakika öpustukten nihayetra ellerimi geceliginin icine soktum ve götunu avuclamaya basladim. o hala beni öpmeye calisiyodu ben ise geceligini assagiya indirdim ve uzerini cikarttim bembeyaz bi teni vardi göguslerini yalamaya basladim o ise eliyle yaragimi oksuyodu. hemen ters cevirdim artik onun agzinda benim yaragim benim lisanimde ise onun daracik acilmamis ami vardi. ami bikac gun önce tras olmus gibi kisacik killar vardi . biraz saxo cektirdikten nihayetra artik biyerlere girmek istiyordum önume domalttim ve götune yuklendim birden buyuk bi ciglik patlatti ve cok aciyo girme oraya lutfen dedi. bende baska care mi var sik disini dedim ve bi daha girdim yine cok acidi diye bagirdi öne sok boz beni ama götüume sokma cok aciyo dedi ben önce duraksadim ama o an öyle zevkteydimki biryere girmemem imkansizdi hemen sirt ustu yatirdim bacaklarini ayirdim ve patlamaya hazir olan bombayi kapinin önune yanastirdim. hadi gel artik lutfen gel sik beni sok artik diyodu daha fazla beklemedim ve yuklendim bi ah cekti anladimki kizlik gitti ama o kadar zevkteydimki aldirmadim devam ettim nihayetra cikardimki yaak kan olmus amindan hafifce siziyo aldrimadan bi daha girdim ve iyice pompaladim nerdeyse iöcine bosaliyodum ki hemen cikardim ve uzerine bosaldim nihayetra kaltik ikimiz ve beraber banyoya girdik soguk suyu yiyince kendime geldim pisman oldum ama o vucudu yanimda görunce banyoda yine girdim yere uzandim ve uzerine oturttum bi posta daha attiktan nihayetra abdestimi aldim ve ciktim o daha banyodayken annesinin korkusuyla konutden ciktim gittim o benim olmustu ama bi daha firsat bulupta yni zevki tadamadik o össyi kazanip baska sehre gitti abisigil de baska mahalleye tasindilar ve bi daha hic birini görmedim

2 yorum

4:26
slm batuhan ben istanbuldan numaram 05318801471ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuz sana ara

Selam bayanlar kenan ben 0532 174 71 87


EmoticonEmoticon